GYIK
Raktáron vannak-e a webáruházban található termékek?
Igen, valamennyi termékünket raktáron tartjuk, ezzel biztosítva vevőink nagyon gyors kiszolgálását. Előfordulhat azonban, hogy egy-egy termék átmenetileg nem rendelhető, ezt minden esetben a termék adatlapjánál feltüntetjük. Hogyha kérdése lenne valamelyik termékünkkel kapcsolatban, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat emailben vagy telefonon.
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó egységárak, tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a kiszállítás költségét.
A fizetés megválasztásánál Ön szabadon eldöntheti, hogy az alábbi lehetőségek közül melyiket választja:
- Utánvétes küldeményként kéri a csomag kiszállítását, ez esetben a rendelés összegét a csomag átvételekor a futárnak fizeti készpénzben
- Banki átutalással fizet, ez esetben a rendelést követően kiküldött visszaigazoló email tartalmazza azon adatokat, amelyek az átutaláshoz szükségesek.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A megrendelések lehető leggyorsabb teljesítésére törekszünk.
Utánvét vagy bankkártyás fizetés esetén a megrendelést 2-3 munkanapon belül feladjuk a megadott címre.
Amennyiben az átutalást választja fizetési lehetőségként, úgy a rendelési összeg számlánkon történő jóváírását követően adjuk fel a csomagot, és a feladást követő munkanapon a futárszolgálat kiszállítja Önnek.
Hogyan szállítják ki a termékeket?
Termékeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Önnek, a szállítás 1 munkanapot vesz igénybe. A GLS futárszolgálat a csomag kézbesítését munkaidőben végzi, így célszerű olyan címet megadnia szállítási címként, ahol napközben 9.00-17.00 óra között tartózkodik.
A csomag feladásának napján emailben tájékoztatjuk Önt, hogy a csomagot a futárszolgálatnak átadtuk.
Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Panasszal, észrevétellel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére emailben vagy telefonon. Email: pesrkftiroda@gmail.com Telefon: 06 20 937 3387